Vierekkäin uusi 320 leveä Avon GT3 slicksi, ja 270 leveä Michelin, jota käytimme R8:n ratadebyytissä Alastarossa syksyllä. Projektia voi seurailla GTI:n ja APR Finlandin Facebook-sivujen kautta. https://www.facebook.com/GTiMagazine  ht…  Read more »

R8 on näytillä pääsiäisen ajan Audi Club Finlandin ja Audicenterin yhteisosastolla American Car Show:ssa.  Kannattaa käydä vilkaisemassa.     Read more »

R8:n vakio takanapa on liian veltto isoille renkaille ja koville G-voimille.  Amerikasta löysimme käytettynä LMS Ultran evomallin billettinilkat. Painoa tulee lisää, mutta samalla voinemme luottaa siihen, että laakeriongelmia ei ole tied…  Read more »

Autossa oli varmaan sata kiloa johtoja vakiona.     Nyt näyttäisi siltä, että jos ei käytetä järkeä, niin ei kauas jäädä sadasta kilosta uusillakaan systeemeillä.  Samaan aikaan tallimme länsisiivessä puuhasteltiin tänään pyörännapoj…  Read more »

New motor, APR Finland decided to bin the 4.2fsi engine, and go for 5 liter V10 from Reiter-built Lamborghini Gallardo LP520 GT3 - racer.  Read more »

R8 on painava möhkö vakiona. Superautoksi erittäin ylellisesti varusteltu auto pitääkin sisällään reilusti yli sata kiloa sähköjohtoja. Lisäksi painoa tuo nelivetojärjestelmä, jonka etuperä ja kardaani painavat myös yli sata kiloa. Niinpä Al…  Read more »