Vuoden ensimmäisessä numerossa sukelletaan tuttuun tapaan syvälle autoharrastuksen ytimeen! Lue lisää »
Joskus käänteinen ajattelu kantaa hedelmää: Jannen VW Kupla on vanhennettu, ei faceliftattu. Lue lisää »
Jani Marjatsalon BMW E30:a voisi tituleerata nykyklassikoiden ilmentymäksi Holsetilla ahdetun M50-moottorinsa sekä Martini-teippauksensa vuoksi. Lue lisää »
Jani Lylyn tapa rakentaa autoja on poikkeuksellinen, sillä sitten kun hommiin aletaan, niin priimaa tulee nopeasti. Viimeisimmät kesät Jani on ajanut tällä yli 700-hevosvoimaisella AMG-Mersulla, joka on hieroskeltu erittäin kivaksi niin ulkoa kuin sisältäkin – ja kun sanotaan, että on ajanut, niin todellakin tarkoitetaan sitä: aina, kun tämä auto on lähtenyt tallista, on hoki palanut ja tulipalloja ammuttu! Lue lisää »
Pietarsaaren seudulta on viime vuosina esitelty monta hienoa autoa. Nyt on vuorossa BMW:n moottorilla ja Volvon taka-akselilla varustettu Volkswagen Caddy. Lue lisää »
Vuoden viimeisessä numerossa esittelyssä todella hienoja harrasteautoja sekä paljon muuta! Lue lisää »
Ruotsalainen Mathias antoi GTi Corollalleen uuden elämän ja risti auton katsastuskonttorilla GT92 Turboksi. Lue lisää »
Automaalari Jonna Laakso on pyyhkinyt Civicin hienoksi niin sisältä kuin päältäkin, joten tätä Civiciä kelpaa esitellä! Lue lisää »
Vuoden yhdeksännessä numerossa talvikausi alkaa ja harrastus siirtyy jällein talleihin! Lue lisää »
90-luvun erikoisnumerossa sukelletaan vuosikymmenen legendaarisimpien harrasteautojen ja innovaatioiden pariin! Lue lisää »
Ladataan…