GTi-Magazinen 20-vuotisjuhlanumero julkaistaan 7.10.2010!

GTi-Magazinen teinivuodet ovat ohi ja mittarissa on pyöreät 20 vuotta!

GTi-Magazinen 20-vuotisjuhlanumero pitää sisällään viisi uskomattoman hienoa harrasteautoa, jotka edustavat ehdotonta kärkeä jokainen omassa tyylissään! Autoesittelyiden lisäksi perehdymme myös autojen omistajien taustoihin ja ajatuksiin autoharrastuksesta, sillä jokaisesta omistajasta on mukana laaja henkilökuva. Tsekkaa alempaa kaikki juhlanumerossa esiteltävät autot!

Esittelyiden lisäksi vierailimme tottakai kesän tapahtumissa ja myös niiden historiasta kerrotaan hieman enemmän jokaisen raportin yhteydessä. Mukana on seuraavien tapahtumien raportit:

  • Mylly Motor Show
  • V8 & GTi-Magazine kiihdytyspäivä Vesivehmaalla
  • EPUA Drifting SM, Seinäjoki
  • SpeedConcept kauden avaus

Ei unohdeta nostalgiaa

Juhlanumerossa on mukana laaja historiikki, jossa käsittelemme niin suomalaisen autoharrastamisen kuin GTi-Magazinenkin historiaa. Nostalgiapärinät ovat vahvasti läsnä, kun muistelemme menneitä ja kaivelemme ne kaikkein kultaisimmat muistot ja trendit laajaan kokonaisuuteen. Mukana on esimerkiksi ihan ensimmäisen GTi-Magazinen kannen luonnos, jota ei ole koskaan julkaistu missään!

Suosittu osio, Lukijoiden autot tekeee juhlanumerossa ansaitun paluun ja onpa mukana myös arvonta, jossa voit voittaa vannesarjan autoosi. 

Tuhti 20-vuotisjuhlanumero kaikista lehtipisteistä kautta maan 7.10.2020 ja tilaajille suoraan kotiin kannettuna!

Esittelyssä nämä autot:

Ford Escort MK2 '79 / Sebastian Sundfors – Auto joka ostettiin viisitoista vuotta sitten talviautoprojektiksi valmistui lopulta kesällä 2020. Matkan varrella suunnitelmat ja rakentelun suunta ovat ehtineet vaihtua moneen kertaan,
Mercedes-Benz W109 '72 / Lasse Aunala – Aunalan Lasse oli vuosia Volkkarinaamion taakse piiloutunut Mersumies, joka lopulta astui esiin sopivan yksilön osuttua kohdalle.
Nissan 200SX S13 '89 / Juuso Ryytty – Juuso ei rakentanut autoaan miellyttääkseen someyhteisöä, vaan puhtaasti omien näkemystensä mukaan. Yhdistellen vanhan liiton tuninkia nykyaikaisin twistein saadaan aikaan jotain, mistä jälkipolvet voivat puhua vielä 20 vuoden kuluttua.
Toyota Crown Majesta '95 / Janne Junnu Thusberg – Harva auto, jonka rakennusajankohta on jo liki vuosikymmen sitten, kestää arvostelua vielä tänä päivänä trendien alati muuttuessa. Junnun Toyota Crown Majesta on yksi sellainen, joka on kestänyt vuosia erinomaisesti ja sopii nykyisiinkin laatu-kriteereihin täydellisesti.
VW Transporter T5 '14 / Sami "Pomppis" Fagerström – Pomppiksen isolla radiolla varustettu poppiportteri on rakennettu hyvän ja ennen kaikkea huumorintajuisen kaveriporukan kesken ja hauskanpidon ehdoilla.

Muista seurata GTi-Magazinea myös somessa!

Tilaa GTi-Magazine kotiisi osoitteesta www.gti.fi/tilaa !