Suomen kesään mahtuu tuulta, tuiskua, aurinkoa ja silloin tällöin jopa vesisadetta. Tuiskua lukuun ottamatta kaikista muista edellä mainituista ilmiöistä päästiin nauttimaan teippiseppänä tunnetun Kuopiolaisen Eero Mannisen ykköskorinen avo-Golfin kuvauksissa. Tätä kuvankaunista klassikkoa oli ilo kuvata, satoi tai paistoi.
SPECS:
CAR:
Volkswagen Golf Karmann Cabriolet 1.8 1990
ENGINE:
Vakio, öljypohjan suojana paksu rautalevy
POWERTRAIN:
Vakio
SUSPENSION:
Racelandin korkeussäädettävä alusta
BRAKES:
Vakio
WHEELS:
BBS RM Radinox-lipoilla 8*15” ja 9*15”
TIRES:
Nankang NS2 165/50 edessä ja 185/45 takana
EXTERIOR:
Katto uusittu Ruotsissa vaaleanruskealla, kirkkaat etu- ja sivuvilkut, kirkkaat etuvalot, punaiset/kirkkaat takavalot, vanhemman ykköskorisen tiheäripainen kromikehyksinen maski, etupuskurista siloiteltu pesurien ja kilven paikat, MK3 GTi Golfin replica-lippa, etulokareista poistettu Karmann-merkit, takakontista poistettu merkit ja rekisterikilven alusmuovi, kylkilistat vaihdettu kapeisiin kromisiin, runsaasti uutta maalia. Ainoa tarpeellinen ruostekorjaus koski bensan täyttöputkea ja täyttöluukun ympäristöä
INTERIOR:
MK2 Corradon etupenkit, etu- ja takapenkit verhoiltu keväällä 2016, samalla uusittu ovipahvit eteen ja taakse, Nardin ratti, keskikonsoliin lisätty kolme VDO:n lisämittaria (öljynpaine, lataus/jännite ja jäähdytysnesteen lämpötila)
AUDIO:
Radio päivitetty uudenaikaisesta valoshow-Pioneerista Dietz Retro 201BT ”oldschool”-mallin nännimankaksi, jossa nykyaikaiset ominaisuudet Bluetoothilla, takakontissa Caddyn tsuppari