Autohifin kultavuosien jälkeen on tekniikka kehittynyt melkoisesti – myös autohifin puolella. Asennutimme nykyaikaiseen autoon nykyaikaiset hifit, ja opimme paljon nykyajasta! Lue lisää »
101 on amerikkalaisten yliopistojen käyttämän kurssien numerointijärjestelmän mukainen ensimmäinen kurssi, jossa käydään läpi perusteet. Tänään Getarin opiston lukkarissa on turboahtamisen 101. Lue lisää »
Hämeenlinnassa rakennetttiin viime talvena maailman mitassakin harvinaista autoa. GTi-Magazine oli totta kai paikalla! Lue lisää »
Maalipinnasta kannattaa pitää huolta, ja kunnossa oleva pinta on aina ilo silmälle. Kerromme kaiken, mitä aloittelevan kiillottajan kannattaa ottaa huomioon! Lue lisää »
Hämeenlinnassa rakennetttiin viime talvena maailman mitassakin harvinaista autoa. GTi-Magazine oli totta kai paikalla! Lue lisää »
Voiko paremmilla tulpilla säästää polttoaineenkulutuksessa? Saako kylmemmillä tulpilla lisää tehoa? Otimme selvää. Lue lisää »
PDM, eli Power Delivery Module korvaa auton sulakkeet ja releet. Lue lisää »
GTi:n projektiauto on valmis esiteltäväksi! Lue lisää »
Talvella 2019-2020 Maailmanlopun Vehkeiden tallissa rakentui jotain ennenkuulumatonta: MK7 Golf drifteri. GTi seurasi projektia koko talven! Lue lisää »
Talvella 2019-2020 Maailmanlopun Vehkeiden tallissa rakentui jotain ennenkuulumatonta: MK7 Golf drifteri. GTi seurasi projektia koko talven! Lue lisää »
Ladataan…