500 hevosvoiman 1JZ:n rakennusprojekti on niin valmis kuin tähän mennessä oli tarkoituskin – muutaman mutkan kautta. Lue lisää »
500 hevosvoiman 1JZ:n rakennusprojekti jatkuu. Tällä kertaa päivitetään muun muassa pakopuolta vastaamaan kasvavaan tehon nälkään. Lue lisää »
Talvella 2022 otimme 1JZ-moottorista 500 hevosvoimaa ulos. Miten se tehtiin – sen kerromme tässä projektisarjassa! Lue lisää »
Autohifin kultavuosien jälkeen on tekniikka kehittynyt melkoisesti – myös autohifin puolella. Asennutimme nykyaikaiseen autoon nykyaikaiset hifit, ja opimme paljon nykyajasta! Lue lisää »
101 on amerikkalaisten yliopistojen käyttämän kurssien numerointijärjestelmän mukainen ensimmäinen kurssi, jossa käydään läpi perusteet. Tänään Getarin opiston lukkarissa on turboahtamisen 101. Lue lisää »
Hämeenlinnassa rakennetttiin viime talvena maailman mitassakin harvinaista autoa. GTi-Magazine oli totta kai paikalla! Lue lisää »
Maalipinnasta kannattaa pitää huolta, ja kunnossa oleva pinta on aina ilo silmälle. Kerromme kaiken, mitä aloittelevan kiillottajan kannattaa ottaa huomioon! Lue lisää »
Hämeenlinnassa rakennetttiin viime talvena maailman mitassakin harvinaista autoa. GTi-Magazine oli totta kai paikalla! Lue lisää »
Voiko paremmilla tulpilla säästää polttoaineenkulutuksessa? Saako kylmemmillä tulpilla lisää tehoa? Otimme selvää. Lue lisää »
PDM, eli Power Delivery Module korvaa auton sulakkeet ja releet. Lue lisää »
Ladataan…